



(Reg. Roz. VI p. 17, 22-24)
17. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Prawo Konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827, art.38, p.13) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Klientowi jeżeli:
a. -spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy;
b. -świadczenie usługi zostało w pełni wykonane przez Przedsiębiorcę, za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta,
c. -w umowie świadczenia usługi oznaczono dzień lub okres takiego świadczenia lub zawarto inną umowę pisemną,
d. -zostanie poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy w powyższych przypadkach, co niniejszym czynimy.
22. Na podstawie powyższych zapisów o Prawach Konsumenta w sprawie prawa o odstąpienie od umowy ustala się co następuje:
a. nieodpłatne anulowanie zamówienia /zlecenia/ jest możliwe tylko i wyłącznie,
1. -dla Konsumentów, przed otrzymaniem Listu Przewozowego drogą elektroniczną,
2. -dla Klientów z podpisaną umową, przed przyjazdem Kuriera po odbiór przesyłki.
b. odpłatne anulowanie zamówienia /zlecenia/ może nastąpić tylko do momentu,
1. -dla Konsumentów, -przyjazdu Kuriera po odbiór przesyłki od Nadawcy,
2. -dla Klientów z podpisaną umową, -przyjazdu Kuriera po odbiór od Nadawcy.
23. Zwrot należności dla Konsumenta za wykupioną usługę następuje:
a. -w przypadku p.22a/1 w ciągu do 48 h, -pomniejszony o opłatę manipulacyjną,
b. -w przypadku p.22b/1 w ciągu do 48 h, od momentu podpisania oświadczenia
o nie wykorzystaniu Listu Przewozowego, -pomniejszony o opłatę manipulacyjną
i usługę dodatkową za podjazd Kuriera.
24. Dla Klienta z podpisaną umową o świadczenie usług, wartość zł dla p.22b/2 zostanie doliczona do zbiorczej faktury vat w bieżącym okresie rozliczeniowym.
ANULUJ ZAMÓWIENIE |
![]() |